چاپ انواع لیبل پشت چسبدار کدام است و چه مزایایی دارد؟



انواع لیبل

انواع جنس لیبل پشت چسبدار چیست ؟


چاپ لیبل را می‌توان قدمی هوشمندانه و زیرکانه در دنیای فروش و بازار محصولات مختلف دانست. جالب است که در این بازار لیبل وظیفه‌ای مهم در معرفی و حتی فروش محصول شما دارد. بر روی لیبل محصول شما چکیده‌ای از اطلاعات به جهت معرفی محصول، مشخصات برند و جزئیاتی همچون تاریخ، محل تولید، روش‌های مصرف و مواردی از این دست درج می‌شود. یک لیبل خوب می‌تواند باعث شود تا بیننده‌ی محصول شما تصمیم به خرید بگیرد و روشن است یک لیبل بد می‌تواند خریدار محصولتان را منصرف کند. در چاپ لیبل نیز از همکاری تبلیغات و چاپ نتیجه‌ای خارق العاده ایجاد می‌شود.

با چاپ لیبل فروش خودتان را متحول کنید

چاپ برچسب باعث می‌شود تا مخاطب به راحتی محصولتان را بشناسد، از مشخصات و ارزش افزوده‌ی آن آگاه شود. به طور کلی از زمانی که خریدار یک محصول را برای بررسی در دست می‌گیرد تا زمانی که قصد خرید پیدا کند و محصول را در سبد خرید خود قراردهد چند ثانیه بیشتر فرصت نیست. حالا وقت آن است که یک لیبل مناسب وظیفه‌ی خود را انجام دهد. در مطالعات مشخص شده که بیشتر افراد محصولی که برای بار اول امتحان می‌کنند را تنها بر اساس زیبایی و حسی که طرح لیبل در آن‌ها ایجاد می‌کند انتخاب می‌کنند. پس شما با طراحی و چاپ لیبل با کیفیت و زیبا در حقیقت یک بازاریاب یا مشاور را همراه محصولتان به قفسه های فروشگاه می‌فرستید که کمک می‌کند کیفیت محصول شما امکان ارزیابی توسط مشتری را پیدا کند، لیبل محصول باید زیبا و چشم نواز و در عین حال شیوا، کامل و واضح باشد، زیرا لیبل باید خریدار را متقائد سازد که این محصول همان چیزیست که به دنبالش بوده‌است، محتویات آن از بهترین‌هاست و در ساخت آن کیفیت، هنر، خلاقیت و تجربه در کنار هم قرار گرفته‌اند. توضیحات کامل و کوتاه باعث می‌شود تا مخاطب بتواند به برند راحت‌تر اعتماد کند و این مهم را لیبل انجام می‌دهد.

کارایی چاپ لیبل

لیبل را می‌توان یکی از نیازهای اصلی محصول جهت معرفی نام و برند شما دانست. امروزه کمتر محصولی را می‌توان یافت که یک لیبل هرچند ساده روی آن وجود نداشته باشد و همچنین توجه خریداران بیش از گذشته به این لیبل و توضیحات روی آن جلب شده‌است. شاید در گذشته تنها دلیل بررسی لیبل محصولات بررسی تاریخ تولید و انقضا محصول بود ولی این روزها با افزایش توجه خریداران به مشخصات محصول و همچنین تغییر سبک زندگی انسان‌ها، توجه خریداران به مواد اولیه‌ی به کار رفته در ساختار محصول، میزان قند، چربی، مواد نگهدارنده و ... بیشتر شده‌است.

تصور کنید که در قفسه‌ی فروشگاه دو نوع سس وجود دارد و خریدار به قصد خرید سس به فروشگاه می‌آید محصول اول لیبلی معمولی و بدون داشتن اطلاعات لازم دارد ولی لیبل محصول دوم در کنار رنگی جالب توجه، به خوبی راجع به مزایا و مشخصات محصول توضیح داده‌است، طبیعی‌ست محصول دوم بیشتر مورد توجه مشتری قرار می‌گیرد حتی اگر کیفیت دو محصول برابر باشد، تولید کننده محصول دوم توانسته با چاپ لیبل مناسب به خوبی محصول را معرفی و نظر مخاطب را جلب کند.


انواع برچسب

هزینه چاپ لیبل

برای چاپ انواع لیبل مثل لیبل پشت چسب دارد موارد مختلفی می‌تواند سبب تغییر در هزینه‌ها گردد. نوع کاغذ انتخاب شده، روش چاپ لیبل، نوع رنگ، طراحی لیبل، شکل و برش و .... از مواردی هستند که در چاپ لیبل مهم بوده و باعث تغییر در هزینه‌های چاپ لیبل می‌شوند البته به غیر از این موارد نوع لیبل انتخابی نیز باعث تغییر هزینه می‌شود چون لیبل به کار رفته در بسته‌بندی مواد غذایی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند و در مصارف مختلف جنس لیبل نیز متفاوت خواهد بود.

انواع لیبل

از انواع لیبل پشت چسبدار می توان به لیبل‌های کاغذی، پی‌وی‌سی، خرد شونده‌ی شب‌رنگی، متالایزر، شیشه‌ای، لیبل گارانتی و لیبل طلاکوب اشاره کرد. همانطور که پیش از این گفته شد هر کدام از این لیبل‌ها کارایی خاص خود را دارند که برای محصولی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل‌های کاغذی یکی از رایج‌ترین نوع لیبل هستند که در میان انواع لیبل‌ها ارزان قیمت‌تر و کاربردی‌تر هم هستند. لبیل‌های کاغذی رنگ‌، سایز و جنس‌های متنوعی دارند. از طرفی توجه داشته باشید که این نوع لیبل بسیار آسیب‌پذیر هستند و در برابر رطوبت، حرارت و مواد شیمیایی مقاوت کمی دارند، از این رو برای کارهای سبک و کوتاه مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل‌های پی‌وی‌سی بر خلاف لیبل‌های کاغذی از مقاوت بالایی برخوردار هستند. جنس خاص آن‌ها تا دمای هشتاد درجه‌سانتیگراد را تحمل می‌کنند و از قابلیت کشتسانی فوق‌العاده‌ای برخوردارند که همین امر باعث شده در صنایعی مانند خودروسازی، لوازم غذایی و لوازم دارویی استفاده شود.

لیبل‌های شیشه‌ای یا شفاف قدرت چسبندگی فوق‌العاده‌ای بر روی سطوح شیشه‌ای، پلاستیکی، پلی اتیلن و ... دارند. یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از لیبل‌ها ضدآب بودن آن‌هاست.

لیبل‌های متالایزر از مقاوم‌ترین انواع لیبل هستند. از ویژگی‌های این لیبل‌ها می‌توان به ضدخش بودن، قابل شستشو حتی با شوینده‌های قوی شیمیایی، مقاومت بالا در برابر فشار و کشیدگی اشاره کرد. با توجه به اینکه لیبل‌های متالایزر از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده‌اند در دمای بین منفی 40درجه و مثبت 220 درجه سانتیگراد، تمام خواص خود مخصوصا چسبندگی را حفظ می‌کنند.

شما می توانید برای خاص تر شدن لیبل از چاپ طلاکوب و نقره‌کوب روی لیبل خود استفاده کنید و یا با استفاده از انواع روکش‌ها که باعث براق شدن لیبل و جلوگیری از خرابی آن می‌گردد لیبل مناسبی برای محصول خود بسازید.

لیبل‌های پشت چسبدار در سایزها و برش‌های مختلف قابل سفارش هستند، اندازه و نوع برش هم متناسب با محصول، طرح و برند متفاوت خواهد بود. شما با بهره‌مندی از مشاوره‌های متخصصین شبکه چاپ می‌توانید یک طرح ایده‌آل برای چاپ لیبل خود انتخاب کنید تا نماینده‌ای حرفه‌ای همراه با محصولتان راهی بازار کنید.

فواید چاپ لیبل

بهتر است بدانید چاپ و استفاده از لیبل مناسب برای هر محصول می‌تواند چیدمان محصولات و انبارگردانی را ساده سازد همچنین می‌توانید به این وسیله بارکد خاص هر محصول را نیز معرفی کنید. چاپ بارکد بر روی چاپ تبلیغات بر روی لیبل‌ها یکی از اتفاقات روز دنیاست که در معرفی و افزایش فروش محصولات تاثیر بسیاری دارد. لیبل پشت چسب‌دار در تولید و فروش لوازم خانگی، خودرو، مواد غذایی، لوازم آزمایشگاهی و موارد مشابه کاربرد دارد.

شبکه چاپ به کمک خلاقیت طراحان خود، تجربه اساتید مجموعه و همچنین بهترین مواد اولیه توانسته تا کار طراحی و چاپ لیبل در انواع مختلف را به خوبی انجام دهد و نیاز هر تامین کننده و تولید کننده‌ای را به درستی سنجیده و در رفع آن اقدام کند. شما در شبکه‌ی چاپ از مجموعه‌ی امکانات موجود در صنعت چاپ برخوردار خواهید بود. می‌توانید رنگ و طراحی گرافیکی خود را انتخاب کنید، در متریال کاغذ پشت چسب‌دار و اندازه‌ی دلخواه (و البته مناسب با طرح) لیبل خود را چاپ کرده و از خوانایی و وضوح چاپ برچسب خود اطمینان داشته باشید.


انواع جنس لیبل و برچسب
2020-07-24 15:34:45  

انواع جنس لیبل و برچسب | انواع لیبل | انواع برچسب

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)