با چاپ لیبل گیفت به کسب‌وکار خود رنگ تازه‌ای دهید

یکی از روش‌های آسان برای بازاریابی بهتر محصول چاپ لیبل گیفت است که تاثیر قابل توجهی بر ذهن مخاطب دارد. فرقی ندارد که هدف‌تان از هدیه‌دادن چیست و یا به چه کسی قرار است هدیه دهید، مهم استفاده از روشی جذاب برای دادن هدیه است و چه روشی بهتر از استفاده از لیبل گیفت می‌توان پیدا کرد. برچسب گیفت یا هدیه چهره‌ای جذاب و منحصر‌به‌فرد به کادو شما خواهد داد و بدون شک لبخند را بر لب فرد مقابل می‌نشاند. چاپ انواع لیبل گیفت توسط بسیاری از مراکز طراحی و چاپ از جمله شبکه چاپ صورت می‌گیرد که اغلب عملکرد خوبی از خود به‌جا می‌گذارند. این مراکز براساس نیاز و خواست سفارش‌دهندگان لیبلی خاص را طراحی می‌‌کنند و به مرحله چاپ می‌رسانند. این ابزار نوعی تبلیغ برای کسب‌و‌کارهای مختلف هم محسوب می‌شود که در ادامه بیشتر با ماهیت و مزایای آن آشنا خواهید شد.


برچسب گیفت چیست و چه تاثیری دارد؟

یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیای امروز برچسب گیفت است که محبوبیت زیادی در میان تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا دارد. از هدیه تا عرضه محصولات همگی به انواع برچسب‌های گیفت نیاز پیدا می‌کنند؛ چراکه علاوه‌بر بالا بردن جذابیت محصول به نوعی معرف آن محسوب می‌شود و در زمانی کوتاه بهترین تاثیر را بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت. در اغلب موارد از گیفت‌ها جهت تبلیغات و بازاریابی محصولات استفاده می‌شود که معمولا تاثیر فوق‌العاده‌ای را هم به‌دنبال دارد. بسیاری از کسب‌و‌کارها مدعی شده‌اند که با استفاده از این روش فروش بالایی را تجربه کرده‌اند و مخاطبان بیشتری به سمت آن‌ها سرازیر شده است. در چاپ لیبل گیفت باید دقت زیادی به خرج داد و نکات مهمی را رعایت کرد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.





چاپ لیبل در چه کسب‌و‌کارهایی کاربرد دارد؟

می‌دانید که لیبل در انواع کسب‌و‌کارها به‌کار می‌رود، تا آن‌جا که امروزه بدون کاربرد آن هیچ محصول یا تولیدات تازه‌ای به بازار عرضه نمی‌شود. لیبل موجب جلب اعتماد مخاطب به محصول و سازندگان آن می‌شود؛ بنابراین هر تولیدکننده‌ای با علم براین موضوع بهترین نوع لیبل را به‌‌کار می‌گیرد. لیبل یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می‌شود، به‌نوعی‌ که بسیاری از مخاطبان براساس اطلاعاتی که از طریق لیبل به‌دست می‌آورند اقدام به خرید محصول می‌‌کنند. تقریبا تمام کسب‌و‌کارها از تولیدات مواد خوراکی تا تولید انواع آهن‌آلات یا ماشین‌آلات عظیم‌الجثه همگی با لیبل‌های مخصوص خود به بازار عرضه می‌شوند.
لیبل گیفت هم از این قاعده مستثنی نیست و در تولید بسیاری از محصولات به‌کار می‌رود. البته این نکته را باید ذکر کرد که لیبل گیفت اغلب به‌همراه محصولات تزئینی و انواع کادوها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان‌طور‌که از نام این محصول برمی‌آید این نوع لیبل می‌تواند به زیباسازی و معرفی جذاب‌تر محصول کمک کند. گیفت‌ها تاثیر قابل توجهی در جذاب‌تر نشان‌دادن محصولات ایفا می‌کنند تا جایی که در اغلب کسب‌و‌کارهای فانتزی مانند کتاب‌فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، پوشاک و ابزارهای تزئیناتی از این گیفت‌های جذاب و منحصر‌به‌فرد استفاده می‌شود. به‌طور کلی چاپ لیبل گیفت در معرفی محصول یا محصولات از تاثیر قابل توجه و غیر قابل اغماضی برخوردار است.


نکات مهم یک برچسب تگ استاندارد و باکیفیت

در طراحی برچسب تگ عناصر و نکات مهمی باید رعایت شود تا با محصولی استاندارد روبه‌رو شویم. رعایت این نکات علاوه‌بر بالابردن جذابیت محصول فروش آن را هم ترقی خواهد داد. این عناصر شامل موارد زیر می‌شوند:
1. تایپوگرافی
طراحی تایپوگرافی مناسب و قابل قبول یکی از مهم‌ترین عناصر در چاپ یک لیبل گیفت به‌شمار می‌رود. کاربرد فونت‌های مناسب که با ابعاد و اندازه گیفت هم‌خوانی داشته باشد، بسیار مهم و تاثیرگذار است. شاید بهتر است بگوییم که تایپوگرافی از مهم‌ترین عناصر در طراحی این ابزار محسوب می‌شود؛ چراکه اولین بخش از طراحی لیبل است که نگاه مخاطب را به خود جذب می‌کند. مخاطب با خواندن لیبل تصمیم به خرید یا عدم خرید محصول می‌گیرد و یا یک فرد با خواندن لیبل گیفت متوجه خواهد شد که هدیه از طرف چه کسی است؛ بنابراین تایپوگرافی سعی کنید از فونتی خوانا، زیبا و استاندارد در چاپ این ابزار استفاده کنید.
2. تم
تم برچسب هم از اهمیت زیادی در زیباتر نشان‌دادن آن برخوردار است تا آن‌جا که بسیاری از طراحان زمان زیادی را صرف به‌کارگیری یک تم استاندارد و چشم‌گیر می‌کنند. همسان‌سازی تم لیبل با اندازه و نوع تایپوگرافی آن اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود. درواقع پیروی برچسب گیفت محصول یا کادو به‌صورت طرح رنگی یکسان با سایر عناصر به‌کاررفته در گیفت از مهم‌ترین عناصری است که باید بررسی و به‌‌کار گرفته شود.
3. سلسله مراتب بصری
یکی دیگر از ویژگی‌ها و عناصر مهم که باید در طراحی لیبل گیفت به آن توجه شود سلسله مراتب بصری قانع‌کننده و استاندارد است. منظور از سلسله مراتب بصری چیدمان هنرمندانه و در ‌عین حال کاربردی تمام عناصر به‌کار گرفته شده است. برای مثال اگر قصد دارید تا هم یک تصویر و هم باکسی از متن را در چاپ لیبل گیفت و در کنار هم به‌کار ببرید باید اهمیت اصلی را به یکی از این دو عنصر بدهید، در‌واقع این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک اهمیت بیشتری در مقایسه با دیگری دارد پس باید آن عنصر را برجسته‌تر نشان دهید. ممکن است تصمیم بگیرید که اهمیت نام نویسنده یا تولیدکننده را نشان دهید؛ بنابراین بهتر است آن را در باکس یا بخشی خاص و به‌صورت برجسته یا با طراحی متفاوت روی لیبل گیفت درج کنید.
4. نوع کاغذ
مانند دیگر محصولات چاپی و تبلیغاتی نوع متریال به‌کاررفته در چاپ لیبل گیفت در جذب مخاطب اهمیت قابل توجهی دارد. کاغذی که در ساخت این ابزار به‌کار می‌رود، با توجه به کاربرد محصول تعیین می‌شود؛ در‌واقع اگر از این لیبل همراه با هدیه به شخصی استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود تا حتما لیبل تگ ساخته‌شده از کاغذی به مراتب باکیفت‌تر و ماندگار را به‌کار بگیرید. برچسب‌های گیفت ساخته‌شده از کاغذهای ضخیم و مجلل زیبا و البته حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‌رسند؛ درحالی‌که استفاده از کاغذهای چاپی ساده قطعا تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت. قبل‌از هرچیز مطمئن شوید که با این انتخاب احساس بهتری خواهید داشت و به هدف‌تان نزدیک‌تر شده‌اید.
5. اندازه کاغذ
اندازه و ابعاد لیبل گیفت باید با اندازه محصول یا هدیه یکسان باشد؛ بنابراین در زمان طراحی این نوع لیبل باید حتما به این نکته مهم دقت کنید که چه نوع محصول یا هدیه‌ای را به‌کار می‌برید تا در طراحی برچسب بیشتر به شما کمک کند. چاپ لیبل گیفت بزرگ در‌حالی‌که از ابعاد محصول هم بزرگ‌تر است تصویر نه‌چندان جذابی را برای مخاطب شکل می‌دهد و زیبایی خاصی نخواهد داشت. برای برچسب‌هایی با ابعاد بسیار کوچک هم این وضعیت صادق است و توجه چندانی را به خود جلب نخواهد کرد.


طراحی لیبل گیفت به کمک مجموعه‌های حرفه‌ای چاپ امکان‌پذیر است

همان‌طور‌که می دانید لیبل گیفت یکی از پرمخاطب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی به‌حساب می‌آید که بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و محصول را به خود جلب می‌کند. این ابزار علاوه‌بر تبلیغ محصول جذابیت خاصی برای آن به‌دنبال دارد تا جایی‌که بسیاری از مخاطبین صرفا با دیدن گیفت‌ها به محصول جذب می‌شوند. گیفت‌ها اغلب در عرضه محصولات زیبایی، پوشاک، لوازم‌التحریر، لوازم الکترونیک، لوازم بهداشتی و... به‌کار می‌روند که زیبایی و جذابیت خاصی را هم برای این محصولات به‌دنبال دارند. درصورتی‌که مدیریت کسب‌و‌کاری را به‌عهده دارید، توصیه می‌‌کنیم تا حتما از گیفت‌های طراحی‌شده توسط شبکه چاپ استفاده کنید. این مجموعه با بیش‌از 40 سال سابقه، استفاده از متریال باکیفیت، سرعت بالا در چاپ، قیمت به‌صرفه و... یکی از بهترین‌ها در زمینه طراحی و چاپ لیبل گیفت به‌‌حساب می‌آید. کارشناسان شبکه چاپ در هر ساعت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.


  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)

کارشناس واتس اپ تلفن تماس