لیبل بطری محصول

لیبل در سال 1930 برای سرعت بخشیدن به خرید و فروش رسما وارد بازار شد. قبل از این زمان، روی ظروف و بطری‌ها چیزی چسبانده نمی‌شد. به همین دلیل برای مشتری بسیار سخت بوده است که در بین این همه محصول مختلف، آن چیزی را که مورد نیازش است، پیدا کند. اگر بخواهیم تعریفی از لیبل را بیان کنیم، می‌توانیم بگوییم که لیبل، برچسب ظریفی است که روی کالا چسبانده می‌شود و حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات آن محصول است. از سال 1930 به بعد تکنولوژی چاپ لیبل محصولات در حال پیشرفت است و هنوز هم لیبل‌های متنوعی برای محصولات مختلف وارد بازار می‌شود. اگر به اطرافتان نگاه کنید، لیبل را می‌توانید روی خیلی از محصولات مشاهده کنید. به عنوان مثال لیبل ظرف عسل، لیبل ظرف کرم، لیبل ظرف مواد غذایی، لیبل ظروف شیشه ‌ای و لیبل بطری شیشه ‌ای ، ظروف چینی از محصولات دارای لیبلی هستند که به‌وفور قابل‌مشاهده است.


لیبل ظرف و بطری محصول چیست؟

هر کسب‌وکاری که چیزی می‌فروشد نیازمند داشتن لیبل محصول است. لیبل امکان شناخت محصول را فراهم می‌کند و در بیشتر اوقات اولین نقطه اتصال مشتری و محصول است. لیبل، کاغذی است که به‌صورت پشت چسب‌دار تولید می‌شود و روی محصولات مختلف چسبانده می‌شود. در وهله اول کار اصلی لیبل، ایجاد تمایز در محتویات ظروف و بطری‌های مختلف است. به عبارت دیگر لیبل به ما نشان می‌دهد، محصولی که در دستان‌مان قرار دارد چه چیزی است، محتویات آن چیست و چه کاربردی دارد. چاپ لیبل محصولات و محصول می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد، به عنوان مثال لیبل کاغذی فراوان‌ترین نوع لیبل است که در همه‌جا کاربرد دارد.





چرایی و کاربرد لیبل ظرف و بطری

لیبل ظرف عسل، لیبل ظرف کرم و حتی لیبل ظروف مواد غذایی اهمیت زیادی برای تولیدکنندگان محصول دارد. به همین دلیل است که از زمانی که لیبل به دنیا معرفی شد، هر روز شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده است و به‌ مرور زمان انواع مختلفی از لیبل وارد بازار شده است. چاپ لیبل محصول و محصولات به صاحبان برند کمک می‌کند که علاوه‌بر چاپ کردن لوگوی برند خود، بتوانند میان محصولاتشان تمایز ایجاد کنند. با این کار، تولیدکننده می‌تواند ارزش محصول را به مشتریان خود منتقل کند. مشتریان با در دست گرفتن بطری یا ظرفی که لیبل دارد و تمام اطلاعاتش مشخص است، حس بهتری پیدا می‌کنند. این حس با در دست گرفتن یک بطری بی نام و نشان به خریدار منتقل نمی‌شود. لیبل ظرف شیشه ‌ای و لیبل بطری شیشه ‌ای به‌نوعی نشان‌دهنده ارتباطی است که بین مصرف‌کننده و برند برقرار شده است. لیبل اطلاعاتی است که روی محصول نوشته شده است و بیان‌کننده نکات مهمی هستند که باید به مشتری منتقل شوند، پس می‌توان گفت که در فرآیند بسته‌بندی محصولات نقش غیرقابل‌انکاری دارند.
لیبل محصول لزوما اطلاعات مربوط به محصول را نشان نمی‌دهد. لیبل ظرف مواد غذایی می‌تواند نشان‌دهنده برند محصول، تولیدکننده و توزیع‌کننده محصول باشد. چاپ لیبل محصولات و محصول می‌تواند تنها حاوی چند خط نوشته باشد یا می‌تواند کل قسمت پشت محصول را با اطلاعات بپوشاند. به عنوان مثال لیبل ظرف کرم هم در جلوی آن قرار دارد و هم در پشت محصول، در جلوی آن اطلاعات برند و از این دست اطلاعات نوشته شده است. لیبل ظرف کرم در پشت آن حاوی مواد تشکیل‌دهنده محصول و طرز استفاده آن است.
عملکرد اصلی لیبل ظرف عسل و یا لیبل ظرف شیشه ‌ای تمایز قائل شدن بین محصولات است. لیبل ظرف عسل می‌تواند به شما کمک کند تا عسل‌های مختلف را از هم تشخیص دهید. اما کارایی لیبل فراتر از شناسایی محصولات است. یکی از وظایف مهم لیبل ظروف و بطری محصول برندینگ محصولات است، از این رو زمان زیادی برای طراحی لیبل مختص هر برندی صرف می‌شود. پس در کل عملکرد لیبل ظرف و بطری محصول را می‌توان در شناسایی محصول، تبلیغ و ترویج محصول و ارائه اطلاعات ضروری محصول خلاصه کرد.


لیبل ظرف و بطری محصول از چه جنسی است؟

برای چاپ لیبل محصولات و محصول، می‌توان از متریال‌های مختلفی استفاده کرد. در ادامه با هم متریال‌های مختلفی که برای تولید لیبل ظرف عسل، لیبل ظرف کرم و سایر محصولات به کار می‌رود بررسی می‌کنیم و همچنین به کاربرد آن‌ها اشاره می‌کنیم.
• لیبل کاغذی
لیبل‌های کاغذی متنوع‌ترین لیبل موجود در بازار هستند. لیبل کاغذی شامل انواع لیبل مات، گلاسه و نیمه‌گلاسه است که در رنگ‌های مختلف و به‌صورت معمولی و چسبی ارائه می‌شوند. این لیبل‌ها در مکان‌های خشک کاربرد دارند.
• لیبل بی‌رنگ و شفاف
نوشته‌های روی لیبل‌های بی‌رنگ از هر دو طرف قابل‌مشاهده است. این لیبل بیشتر روی ظروف و وسایل شیشه‌ای استفاده می‌شود.
• لیبل حرارتی
چاپ این نوع لیبل توسط حرارت مستقیم هد دستگاه پرینتر لیبل انجام می‌شود. مشخصاتی که روی لیبل چاپ می‌شوند، عمر بسیار کوتاهی دارند و بعد از چند روز پاک می‌شوند.
از دیگر لیبل‌های موجود می‌توان به لیبل اموال، لیبل متال، لیبل پشت متال، لیبل وید (Void)، لیبل امنیتی (Security)، لیبل پی وی سی (PVC) اشاره کرد که کاربردشان در صنایع دیگر است.


لیبل ظرف و بطری محصول چه ویژگی‌هایی دارد؟

لیبل بطری شیشه‌ ای، لیبل ظرف مواد غذایی، لیبل ظرف کرم و دیگر ظروف وظیفه دوگانه حفاظتی و ارتباطی را بر عهده دارند. اگر لیبل ظرف و بطری محصول پوشش حفاظتی کافی را نداشته باشد محصول از نظر فیزیکی آسیب می‌بیند. اگر پوشش اطلاعاتی نادرست باشد، باعث ازدست‌رفتن مشتری می‌شود. لیبل ظرف و بطری محصول یک برند، باید به حدی جذاب باشد که در میان انبوه کالاهای مختلف توجه مشتری را به خود جلب کند. می‌توان گفت، به عنوان مثال لیبل ظرف عسل یا لیبل ظرف مواد غذایی ، ظروف چینی می‌تواند نقش یک فروشنده ساکت را داشته باشد و تمام اطلاعاتی که خریدار لازم دارد، در اختیارش بگذارد. چاپ لیبل محصولات و محصول با استفاده از رنگ، عبارت یا نشانه‌ها، اطلاعات لازم را در مورد برند و خود محصول در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. لیبل ظروف و بطری محصول خوب، باید رنگ‌ و تصویر جذاب داشته باشد و همچنین نوشته‌هایی که روی آن است، نباید ناخوانا و بی‌کیفیت باشند. همچنین به این نکته هم باید اشاره کرد که نوشته‌های روی لیبل ظرف و بطری محصول نباید به‌سرعت پاک شود. یکی از مزایای لیبل بطری شیشه ‌ای یا لیبل ظروف شیشه‌ ای، بالابردن قدرت انتخاب مشتری و صرفه‌جویی در زمانی است که مشتری به خرید اختصاص می‌دهد. همچنین لیبل ظرف و بطری محصول باعث آشنا شدن افراد با برند تولیدکننده می‌شود.


نکات قابل اهمیت در لیبل ظرف و بطری محصول

لیبل ظرف و بطری محصول، هویتی قابل‌اعتماد برای برند ایجاد می‌کند. طراحی زیبای لیبل بطری شیشه ‌ای، لیبل ظرف مواد غذایی یا لیبل ظرف شیشه‌ ای ظروف چینی ، ظروف ادویه باعث تمایز محصول شما از سایر محصولات رقابتی می‌شود. در کنار اهمیت استراتژی بازاریابی موثر، اولین چیزی که باید در ذهن داشته باشید طراحی لیبل محصولاتی که تولید می‌کنید، توسط یک طراح حرفه‌ای است. این کار علاوه‌بر بالابردن فروش محصول، باعث اضافه‌شدن مشتری وفادار به برند شما می‌شود. یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام چاپ لیبل ظرف و بطری محصول در اختیار داشته باشید، کیفیت کاغذ لیبل و همچنین خوانا بودن نوشته‌های روی آن است. اگر در طراحی لیبل به این نکات اهمیت ندهید هزینه‌ای را که برای لیبل ظرف و بطری محصول اختصاص دادید، بیهوده هدر رفته است.


جمع‌بندی نهایی

در چاپ لیبل رعایت نکات ریزی که در مورد طراحی، شکل و رنگ آن وجود دارد، همگی تاثیر مستقیم بر فروش محصول شما دارد. انتخاب مجموعه‌ای که تمامی این نکات را رعایت می‌کند، بسیار مهم است. در میان تمام برندهایی که کار چاپ انجام می‌دهند، برند چاپ و بسته‌بندی شبکه چاپ سعی کرده است تمامی این نکات ریز را رعایت کند و در نهایت کاری درخور محصولات برند شما تحویل بدهد. این برند در فرآیند چاپ از بهترین متریال‌های موجود در بازار استفاده می‌کند و همچنین با تضمین و گارانتی رنگ، خیال شما را از کیفیت محصولی دریافتی، راحت می‌کند. از دیگر امکانات بی‌نظیر این مجموعه امکان نظارت بر چاپ است که برای مشتریانی که نسبت به چاپ بسته‌بندی محصولات‌شان حساس هستند، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌‌آید.


  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)

کارشناس واتس اپ تلفن تماس