10 نرم‌افزار برتر طراحی لیبل 2023؛ بهترین نرم‌افزار طراحی برچسب



10 نرم‌افزار برتر طراحی لیبل 2023؛ بهترین نرم‌افزار طراحی برچسب

معرفی بهترین نرم‌افزار طراحی لیبل و نرم‌افزار طراحی لیبل بطری


آیا به دنبال بهترین نرم‌افزار چاپ لیبل هستید؟ با کمک نرم‌افزارهای طراحی لیبل می‌توانید انواع برچسب‌ها، آرم‌ها، بارکدها و غیره را به سلیقه خودتان طراحی کنید. نرم‌افزارهای طراحی این امکان را به شما می‌دهد تا لیبل‌ها را باکیفیت بالا تنظیم و چاپ کنید. برنامه‌های طراحی لیبل معمولاً در بین طراحان، صاحبان مشاغل، طراحان گرافیک، تولیدکنندگان محتوا و سایر زمینه‌های مرتبط بسیار محبوب هستند.

 

معرفی مختصر 10 نرم‌افزار برتر دیزاین لیبل

1- نرم‌افزار Adobe Express – بسیار قوی و کارآمد

2- نرم‌افزار Canva – بزرگ‌ترین منبع تمپلت‌های آماده

3- نرم‌افزار Inscape – پشتیبانی از قابلیت طراحی دست‌آزاد

4- نرم‌افزار Maestro Label Designer – نرم‌افزار طراحی لیبل فارسی

5- نرم‌افزار NiceLabel – بهترین نرم‌افزار طراحی برای کسب‌وکارهای کوچک

6- نرم‌افزار BarTender – نرم‌ افزار طراحی برچسب با قابلیت پشتیبانی از پسورد

7- نرم‌افزار Avery Design and Print – بهترین نرم‌افزار طراحی لیبل مواد غذایی برای مبتدی‌ها

8- نرم‌افزار ZebraDesigner – نرم‌افزار طراحی لیبل فارسی

9- نرم‌افزار Handy Label Maker – طراحی لیبل بطری دست‌ساز

10 نرم‌افزار Aulux Barcode Label Maker – بهترین ابزاری طراحی لیبل با طرح‌های صنعتی

11- نرم‌افزار Label Joy – مناسب برای طراحی لیبل در انواع سایزها

 

برخی از نرم‌افزارهای معرفی‌شده در این لیست مبتنی‌بر وب هستند، به این معنی که با اتصال آنلاین به سایت نرم‌افزار می‌توانید برچسب‌ها و لیبل‌های خود را بسیار آسان و سریع طراحی و چاپ کنید. سایر نرم‌افزارهای طراحی لیبل مخصوص طراحان حرفه است که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای استفاده از آن‌ها نیاز است که نرم‌افزار را دانلود و در کامپیوتر خود نصب تا بتوانید از آن نرم‌افزارهای طراحی استفاده کنید. هر نرم‌افزار به شما کمک می‌کند برچسب‌های شگفت‌انگیزی طراحی و با بهترین کیفیت چاپ کنید.

 

1- نرم‌افزار Adobe Express

نرم‌افزار ادوبی اکسپرس یک نرم‌ افزار طراحی برچسب مبتنی بر وب است. اگرچه محصولات ادوبی معمولاً کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد؛ اما ادوبی اکسپرس رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد و حتی مبتدیان هم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. قالب‌های آماده زیادی در این نرم‌افزار برای ساده‌کردن فرایند طراحی لیبل شما وجود دارد. با تغییر رنگ، افزودن متن و افکت‌های مختلف می‌توانید به‌راحتی همه آن‌ها را تنظیم کنید. اگر قصد سفارش طراحی لیبل را دارید پیشنهاد می‌کنم حتماً با شبکه چاپ در ارتباط باشید.

 

 

 

چنین رویه‌کاری ساده؛ باعث می‌شود افراد بسیاری از نرم‌افزار Adobe Express استفاده کنند. شما می‌توانید این نرم‌افزار را در کنار سایر نرم‌افزارهای ادوبی به‌راحتی استفاده کنید. با نرم‌افزار ادوبی اکسپرس پس‌از ساخت و طراحی برچسب، می‌توانید آن را روی چاپگرهای عکس خودتان چاپ کنید.

 

2- نرم‌افزار canva

Canva یکی از بهترین نرم‌افزار چاپ لیبل است؛ چراکه رایگان و مبتنی‌بر وب است. حتی اگر در طراحی برچسب تازه‌کار هستید با استفاده از canva، می‌توانید برچسب‌هایی را با استفاده از قابلیت‌های اتوماتیک طراحی کنید. با استفاده از ویژگی‌های جذاب این نرم‌افزار می‌تواند برچسب‌هایی ساده و کاربردی بسازید، طراحی مینیمال نسبت به طراحی‌های شلوغ که حواس را پرت می‌کند از محبوبت بیشتری برخوردار است. بااین‌حال، در کنوا می‌توانید طرح‌های پیچیده‌تری را هم برای چاپ لیبل بطری با ترکیب فونت‌ها، بافت‌ها و رنگ‌ها انجام دهید.

شما می‌توانید تمام عناصر طراحی لیبل بطری خود را با تغییر اندازه و رنگ، برش‌ها، تغییر شفافیت و... طراحی کنید. علاوه‌بر این، تعداد زیادی استیکر را در اختیار دارید و می‌توانید در عرض چند ثانیه لوگوی خود را جذاب‌تر کنید .Canva همچنین با سخت‌افزارهای قدیمی سازگار است، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به داشتن سی‌پی‌یو قوی یا گرافیک قوی ندارید.

 

 

3- نرم‌افزار Inscape

اگرچه Inscape بیشتر نرم‌افزار گرافیک وکتوری است؛ اما ویژگی‌هایی را برای ساخت برچسب‌های قابل‌تغییر در حالت وکتور ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار طراحی لیبل از فرمت‌های بسیاری نظیر SVG، PNG، WMF، PDF و... پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید یک لوگو بسازید، می‌توانید از ابزارهای مداد، طراحی، خوش‌نویسی، شکل و متن این نرم‌افزار استفاده کنید. با استفاده از ابزار مداد می‌توانید طراحی‌‌های دست ‌آزاد انجام دهید.

با ابزار قلم نرم‌افزار Inscape می‌توانید منحنی‌ها و خطوط مستقیم را ترسیم کنید. ابزار کالی گرافیک به شما کمک می‌کند تا با استفاده از مسیرهای پرشده به‌جای خطوط خوش‌نویسی، یک نقاشی دست ‌آزاد طراحی کنید. در قابلیت‌های متن این نرم‌افزار، می‌توانید متن‌های چندخطی را اضافه و آن را ویرایش کنید.

 

 

4- نرم‌افزار Maestro Label Designer

این نرم‌افزار طراحی لیبل قالب‌ها و فونت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد و روند طراحی لیبل شما را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. همچنین، در این نرم‌افزار می‌توانید تنظیمات برچسب را سفارشی و عناصری مانند لوگو، تصاویر، متون را به طراحی خود اضافه کنید. اگرچه این نرم‌افزار المآن‌های زیادی را ارائه نمی‌کند، اما می‌توانید تعداد نامحدودی از گرافیک‌ها و کلیپ آرت‌ها را در آن آپلود کنید. همچنین این نرم‌افزار دارای ابزار ترازبندی ویژه است که به شما کمک می‌کند لیبل‌ها را به‌راحتی و بدون هیچ خطایی چاپ کنید.

 

 

5- نرم‌افزار NiceLabel

با این نرم‌افزار می‌توانید برچسب‌های زیبایی برای انواع کسب‌وکارها طراحی کنید. با نرم‌افزار نایس‌لیبل می‌توانید برای طراحی برچسب صنایع پوشاک، خودرو، مواد شیمیایی، الکترونیک، غذا و نوشیدنی، حوزه‌های پزشکی، دارویی و... استفاده کنید. علاوه‌بر ویژگی‌های چاپ، این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های مدیریت اسناد و چاپ وب برای فرایند طراحی لیبل است.

 




6- نرم‌افزار BarTender

با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند به‌طور اتوماتیک برای انواع مختلف کسب‌وکارها لیبل و برچسب‌های موردنظر خودتان را تولید کنید. شما می‌توانید با استفاده از قالب‌های از پیش آماده‌شده این نرم‌افزار در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی خودتان انجام دهید همچنین با استفاده از ابزارهای پیشرفته داخل این نرم‌افزار قادر خواهید بود که به‌تنهایی طراحی لیبل مورد علاقه خودتان انجام دهید.

قالب‌های آماده نرم‌افزار طراحی لیبل بارتندر به شما کمک می‌کند که طراحی اختصاصی خودتان را ترسیم کنید و دیگر به فایل‌های اضافه در سیستم خودتان نیازی نخواهید داشت. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید روی لیبل‌های خود کدگذاری و امنیت لیبل‌های خودتان را تأمین کنید. با این ترتیب، لیبل‌های شما مورد سواستفاده دیگران قرار نخواهند گرفت.

 

 

7- نرم‌افزار Avery Design and Print

نرم‌افزار ساخت لیبل Avery Design and Print به شما امکان می‌دهد تا لوگو، کارت ویزیت، بارکد و سایر المان‌های لازم برای تبلیغات را طراحی کنید. این بهترین نرم‌افزار چاپ لیبل است که قالب‌ها، فونت‌ها و تصاویر بسیاری را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید هنگام طرحی از آن‌ها استفاده کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌ها را از رایانه یا فضای ذخیره‌سازی ابری انتقال دهید. همچنین، این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های ویرایش اتوماتیک و تولید بارکد است. بااین‌وجود، این نرم‌افزار هنوز هم معایبی دارد.

این نرم‌افزار فقط مخصوص ویندوز است، بنا بر این اگر کاربر لینوکس یا مک هستید این نرم‌افزار برای شما مناسب نخواهد بود. یکی دیگر از معایب Avery Design and Print این است که شما فقط می‌توانید با پرینترهای avery برچسب‌های خود را چاپ کنید.

 

 

8- نرم‌افزار ZebraDesigner

ZebraDesigner بهترین نرم‌افزار ساخت لیبل برای ویندوز است با استفاده از آن می‌توانید برچسب‌های بارکد پیچیده‌ای را بر اساس اطلاعات ثابت یا متغیر طراحی کنید. این نرم‌افزار شامل ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند طراح برچسب، قابلیت اتصال به پایگاه‌داده، امکانات RFID، تنظیمات چاپگر و ابزارهای تشخیصی است. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید از حداکثر امکانات چاپگر خود استفاده کنید.

اگر این نرم‌افزار را با استفاده از چاپگرهای Zebra استفاده کنید، می‌توانید از تمامی امکانات نرم‌افزار استفاده کنید. با نرم‌افزار زبرا‌دیزاینر اکثر کارها را می‌توانید انجام دهید، کارهایی مانند طراحی برچسب و لیبل بارکد برای محصولات یا طراحی مچ‌بند. تمامی این قابلیت‌ها به لطف رابط کاربری WYSIWYG کاملاً امکان‌پذیر است.

 

 

9- نرم‌افزار Handy Label Maker

Handy Label Maker یک نرم‌افزار طراحی گرافیکی است که به شما امکان می‌دهد لیبل‌های مختلف (برای محصولات، پاکت‌نامه و غیره) ایجاد و چاپ کنید. همچنین می‌توانید آدرس‌های پستی را چاپ کرده و با اندازه موردنیاز روی برچسب‌های خود قرار دهید. همچنین این نرم‌افزار از گزینه‌هایی برای مدیریت مخاطبین شما پشتیبانی می‌کند که می‌توانید آن‌ها را ذخیره و بعداً از آن استفاده کنید.

این نرم‌افزار طراحی لیبل به شما این امکان را می‌دهد تا دوستان، اقوام یا مشتریان خود را به لیست مخاطبین خود اضافه و به تعداد دلخواه برچسب چاپ کنید. با کمک هندی لیبل به‌راحتی کارت‌پستال، بولتن‌های خبری، آگهی‌ها، تبلیغات یا نامه‌های شخصی را به هرکسی که می‌خواهید ایمیل کنید.

 

 

10- نرم‌افزار Aulux Barcode Label Maker

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید لیبل و بارکد خود را طراحی و چاپ کنید. این نرم‌افزار تنها برای طراحان حرفه‌ای ساخته نشده است و همه افراد می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند، چراکه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این نرم‌افزار قوی مناسب کاربران ویندوز است. به لطف وجود قالب‌های رایگان فراوان در این نرم‌افزار ایجاد برچسب‌ها کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید طرحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، آن را تغییر دهید، المان‌های مختلف را از رایانه خود به آن وارد یا متن دلخواه خود را به‌اضافه کنید.

علاوه‌بر این، Aulux المان صنعتی بسیاری را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای الکترونیک، مهندسی و سایر حوزه‌ها استفاده کنید. این نرم‌افزار از اکثر فرمت‌ها از جمله GIF، JPEG، PNG، WMF، BMP، TIFF، TGA و ... پشتیبانی می‌کند.

 

11- نرم‌افزار Label Joy

Label Joy بهترین نرم‌افزار طراحی لیبل برای طراحان حرفه‌ای است. این نرم‌افزار ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد و اگر تجربه کار با برنامه‌های مشابه نداشته‌اید ممکن است کار با لیبل جوی برای شما بسیار پیچیده باشد. با Label Joy، می‌توانید در کمترین زمان یک لوگو بسازید، زیرا تعداد زیادی قالب رایگان در آن وجود دارد، بیش از  1500 کلیپ آرت و بیش از 6500 لی‌اوت را این نرم‌افزار به طور پیش‌فرض به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید مطابق با نیازهای خود لیبل موردنظرتان را طراحی کنید. این نرم‌افزار از فرمت‌های زیادی از جمله JPG، PNG، GIF و PDF پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید قبل از چاپ یا خروجی گرفتن از فایل، مناسب‌ترین فرمت را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

چاپ لیبل یا چاپ برچسب در کسب‌وکارهای فیزیکی معمولاً به‌عنوان یک نیاز اصلی شناخته شده است. با توجه ‌به کاربرد لیبل محصولات در کسب‌وکارها و تأثیر بالای آن در فروش و برندینگ روزانه شاهد افزایش سفارش چاپ لیبل هستیم. لیبل طراحی‌شده و جذاب می‌تواند در جذب مشتریان جدید بسیار تأثیرگذار باشد و با توجه ‌به این مهم می‌تواند باعث توسعه هرچه بیشتر کسب‌وکار شما در فضای رقابتی امروزی شود. جهت سفارش طراحی لیبل می‌توان از کارشناسان حرفه‌ای و خبره ما در مرکز شبکه چاپ کمک گرفت. این مجموعه با سابقه‌ای طولانی به طراحی و چاپ لیبل با بهترین متریال، در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت می‌پردازد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 


2023-03-16 09:27:38  

لیبل/طراحی لیبل/نرم افزار طراحی/نرم افزار طراحی لیبل

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)