چاپ برچسب آلومینیومی، لیبل آلومینیوم با ظاهری زیبا و جذاب



چاپ لیبل‌ برچسب آلومینیومی


هر آنچه باید درباره چاپ برچسب آلومینیومی بدانیم

در ‌حال‌حاضر تبلیغات  با چاپ برچسب آلومینیومی از اهمیت زیادی در میان تولیدکنندگان برخوردار است. لیبل به بازاریابی و فروش بهتر محصول کمک زیادی می‌کند و در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است. تقریبا اغلب کالاهایی که به دست شما می‌رسند، حاوی بسته‌بندی و لیبل هستند؛ این نشان از اهمیت لیبل در تولید و عرضه محصول دارد. به‌وسیله این ابزار می‌توان تمام اطلاعات مهم درباره محصول را به دست آورد و با اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده کرد. اصولا لیبل‌هایی که روی بسته‌‌بندی‌ها به‌کار می‌روند، به دو صورت کاغذی یا فلزی ساخته شده‌اند. در این مقاله قصد داریم با اصول چاپ لیبل آلومینیومی بیشتر آشنا شوید، پس تا انتها همراه ما بمانید.

 

کاربرد لیبل روی بسته‌بندی محصولات را فراموش نکنید

در‌صورتی‌که تولید‌کننده محصولی هستید، توصیه می‌کنیم که هیچوقت کاربرد لیبل روی بسته‌بندی‌ها را فراموش نکنید. لیبل به جلب اعتماد مخاطب کمک می‌کند و بازاریابی محصول را به‌عهده می‌گیرد. در‌واقع بدون کاربرد لیبل نباید انتظار فروش بیشتر محصول را داشت؛ چراکه این ابزار اطمینان را در مخاطب تقویت می‌بخشد. فرقی ندارد برچسب محصول از چه جنسی تهیه شده باشد، آن‌چه مهم است انتقال درست اطلاعات به مخاطب است که به‌خوبی توسط لیبل صورت می‌گیرد. همان‌طور‌‌که گفته شد مهم کاربرد لیبل است و نوع و جنس آن در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند. در این میان برچسب‌های کاغذی و مقوایی بیش از سایرین به‌کار می‌روند، هرچند نباید از اهمیت و تاثیر قابل توجه چاپ برچسب آلومینیومی غافل شد.

لیبل‌های آلومینیومی علاوه‌بر استقامت بالا، زیبایی و گیرایی خاصی برای محصول به‌دنبال دارند. مقاومت بالای این نوع برچسب در برابر ضربه، کشیدگی و حتی حرارت موجب شده است تا در تولید کالاهای حساس و بسته‌بندی آن‌ها از این نوع لیبل بیشتر استفاده شود. لیبل‌های فلزی یا فویل آلومینیومی در تولید کالاهایی که باید در شرایط سخت نگهداری شوند اولویت دارد؛ بنابراین تولیدکننده با مرحله‌ای پیچیده‌تر روبه‌رو است تا بتواند لیبلی استاندارد و قابل اطمینان چاپ و روی بسته‌بندی محصولات خود درج کند. در برخی موارد از عنوان لیبل متالایز هم برای آن استفاده می‌شود که به استفاده از آلیاژ آلومینیوم اشاره می‌کند. این نوع لیبل اهمیت بالایی دارد و به‌دلیل مقاومت چشمگیرش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

مزایای چاپ برچسب آلومینیومی

استفاده از این نوع لیبل به دلیل مزایای زیادش به اولویت بسیاری از تولیدکنندگان تبدیل شده است. این محصول مقاومت و استحکام بالایی دارد؛ بنابراین گزینه‌ای مناسب و اساسی برای چاپ لیبل محسوب می‌شود. از جمله مزایای اسن نوع برچسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

طول عمر زیاد

حتی در محیط‌های پر رفت‌و‌آمد و شلوغ هم می‌توان انتظار عمری 20 ساله از برچسب‌های آلومینیومی داشت. اغلب صنعتگران به‌دنبال لیبلی با این ویژگی هستند؛ چراکه عمر طولانی یک مزیت در صنایع محسوب می‌شود. براین اساس لیبل مذکور گزینه‌ای عالی برای انتخاب محسوب می‌شود. در تولید بسته‌بندی‌هایی که در صنایع هوافضا، ساخت محصولات ردیابی و... بهترین انتخاب لیبل آلومینومی است؛ چراکه در نقل و انتقال‌های زیاد دوام خوبی دارد.

 

ماندگاری

آلومینیوم متال بهترین انتخاب در چاپ لیبل آلومینیومی به‌ویژه در کسب‌و‌کارهای سخت است که با انواع شرایط محیطی سازگار خواهد بود. این لیبل را در هر محیطی با هر دما، رطوبت و حتی با وجود اشعه ماوراء‌بنفش می‌توان به‌کار برد. این یک مزیت عالی برای لیبل‌های آلومینیومی محسوب می‌شود که در کم‌تر لیبلی می‌توان یافت. در بسیاری از صنایع سنگین مانند کشتی‌سازی، نیروی هوایی و حتی در سکوهای نفتی از این لیبل استفاده می‌شود. ماندگاری و عمر طولاتی اصلی‌ترین دلیل انتخاب آن برای صنایع سنگین و سخت محسوب می‌شوند. این نوع برچسب‌ها در هر شرایطی قابل اعتماد و اطمینان هستند و دست نخورده باقی می‌مانند.

 

وضوح تصویر

از دیگر مزایای منحصر‌به‌فرد چاپ برچسب آلومینیومی کیفیت بالای تصویر آن است. طراحی استاندارد روی ماده نقره‌ای و سیاه آلومینیوم کیفیتی قابل توجه و واضح به آن می‌بخشد که به‌راحتی قابل خواندن است. از آن‌جا‌که طرح‌های درج‌شده زیر یک لایه محکم محافظت می‌شوند، احتمال آسیب‌دیدن و از بین رفتن آن‌ها بسیار کم است. به‌علاوه ظاهر تمیز و حرفه‌ای این لیبل آن را به انتخابی عالی برای هر کارخانه، انبار و همین‌طور در عملیات صنعتی تبدیل کرده است. لیبل آلومینیومی را دست کم نگیرید.


لیبل آلومینیوم

با انواع لیبل آلومینیومی آشنا شوید

از آن‌جا‌که این نوع لیبل را می‌توان در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد انواع این لیبل را می‌توان در دسته‌بندی‌های خاصی قرار داد. در هنگام انتخاب و سفارش برچسب آلومینیومی می‌توان انواع مختلف آن‌ها را بررسی و بهترین نوع که با نیازتان هماهنگ است را انتخاب کنید. از جمله محبوب‌ترین نمونه‌ها که به چاپ لیبل‌های آلومینیومی در صنایع مختلف منجر می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برچسب دارای فویل

برچسب‌های دارای فویل با روکش‌های نازک آنودایز شده، دوام فلز را به سطح بالایی می‌رسانند و در عین‌حال به‌راحتی قابل نصب و استفاده هستند. این نوع برچسب‌ها را می‌توان روی انواع تجهیزات با یک چسب حساس به فشار با کارآیی بالا و دائمی نصب کرد و نگران از بین رفتن آن نبود.

 

برچسب دارای متال

این نوع از برچسب هم از برچسب‌های سخت و مستحکم هستند که اغلب در ردیابی‌ها به‌کار می‌روند. از این برچسب می‌‌توان در بسته‌بندی‌هایی که به طور مداوم در محیط باز هستند استفاده کرد. چاپ برچسب آلومینیومی از نوع متال علاوه‌بر مقاومت بالا ظاهری چشم‌گیر و زیبا را برای محصول و بسته‌بندی به‌همراه می‌آورد.

 

برچسب کف انبار

این برچسب‌ها که اغلب با آلومینیوم آنودایز حساس به نور ساخته شده‌اند، به‌خوبی در مناطق پرتردد مانند انبار و کارخانه به‌کار می‌روند. این نوع برچسب را هم می‌توان به کمک یک چسب حساس به فشار با کارآیی بالا و دائمی روی سطح یا بسته‌بندی مورد نظر نصب کرد یا به‌طور مستقیم آن را در سطح کف پیچ کرد. 

 

برچسب‌های بارکد پالت

اغلب پالت‌ها در طول جابه‌جایی در معرض انواع پارگی و ساییدگی قرار می‌گیرند که کاربرد برچسبی مستحکم برای آن‌ها را الزامی می‌کند. بر این اساس می‌توان از برچسب‌های بارکد پالت آلومینیومی متالفوتو جهت بالابردن استحکام و مقاومت پالت‌ها استفاده کرد. از این برچسب‌ها جهت مدیریت پالت‌ها در بسیاری از صنایع سنگین و مهم استفاده می‌شود. 

 

تفلون روی برچسب‌های بارکد آلومینیومی

گاهی در چاپ برچسب آلومینیومی از انواع تفلون استفاده می‌شود این برچسب‌ها اغلب با زیر لایه آلومینیومی متالفوتو که با پوشش تفلون پوشانده شده است، ساخته می‌شوند. این پوشش به رنگ سایر مواد شیمیایی که ممکن است اسیدی یا سوزاننده باشند مقاومت قابل توجهی می دهد.

 

بارکد آلومینیومی با دمای بالا (XHT)

حد استاندارد دمای آلومینیوم 650 درجه فارنهایت است. در چاپ لیبل آلومینیومی از فرآیند تصفیه اضافی استفاده می‌شود که مقاومت آن را تا 1200 درجه فارنهایت هم بالا خواهد برد و آن‌ها را جهت استفاده در فرآیندهای صنعتی با حرارت بالا و سایر محیط‌های خطرناک با دمای بالا آماده می‌کند.

 

برچسب‌های علامت‌گذاری شده با لیزر

سه محصول مختلف برچسب آلومینیومی وجود دارد که از فناوری لیزر بهره گرفته‌اند. از این برچسب‌ها می‌توان در فضای باز استفاده کرد که در برابر شن و ماسه و سایر منابع سایشی مقاومت بسیار خوبی نشان خواهند داد.

 

چاپ لیبل های آلومینیومی را به شبکه چاپ بسپارید

در‌صورتی‌که قصد عرضه محصولی خاص را دارید و مقاومت و استحکام آن برای شما ارزشمند است، توصیه می‌کنیم تا حتما از لیبل‌های آلومینیومی استفاده کنید. این لیبل‌ها علاوه‌بر بالابردن مقاومت بسته‌بندی و همین‌طور محصول، زیبایی و جلوه‌ای خاص را برای آن‌ها به‌دنبال دارند. جهت چاپ برچسب آلومینیومی با کیفیت عالی می‌توان از شبکه چاپ کمک گرفت. این مجموعه با سابقه‌ای طولانی و پرافتخار در زمینه چاپ انواع لیبل آماده خدمات‌رسانی و مشاوره به شما عزیزان است. در هر زمان و شرایطی کافیست با کارشناسان ما در شبکه چاپ باکسر تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.


لیبل آلومینیوم
2023-06-04 22:24:55  

لیبل آلومینیوم | چاپ لیبل‌ برچسب آلومینیومی

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)