طراحی لیبل

وظیفه نمایش اطلاعات مربوط به یک محصول بر ظرف، بسته بندی، و یا خود محصول برعهده لیبل است.هدف اصلی طراحی لیبل محصول این است که نوع، اندازه، برند، خط تولید، تولید کننده و دیگر اطلاعات خاص محصول را مشخص کند و به مصرف کنندگان اطلاعات کافی را برساند و آنان را به خرید تشویق کند. بدون شک لیبل هویت محصول تولید شده می باشد. طراحی لیبل امروزه از ابزاری که تنها کارش انتقال اطلاعات است به یک عنصر کلیدی در تبلیغات برند ، تغییر کرده است. گفته می شود که هفت ثانیه طول می کشد تا یک فرد تصمیم به خرید بگیرد در حالی که فرد در ابتدا اطلاعات لیبل را نمی خواند بلکه به ظاهر و رنگ بسته بندی و طراحی لیبل توجه می کند.لیبل بخشی از ظاهر محصول است. لیبل برای این است که اطلاعاتی از قبیل مواد تشکیل دهنده محصول، محل تولید و... را انتقال دهد اما نقش بسیار مهمی در بازاریابی محصول دارد. شبکه چاپ مجهز به آتلیه طراحی حرفه ای انواع : طراحی لیبل مواد غذایی، بطری، ظروف مواد شوینده، طراحی لیبل عسل ، عرقیات گیاهی ، ادویه ، حبوبات ، نان ، شربت و شیرینی ، آجیل و خشکبار ، لبنیات دوغ و ماست و پنیر طراحی لیبل محصولات غذایی، طراحی برچسب قارچ، شکلات، زعفران، طراحی لیبل روغن موتور و ضد یخ انواع طرح لیبل تبلیغاتی و آرایشی و بهداشتی و دارویی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد .









طراحی لیبل مواد غذایی پر استفاده در ایران چیست؟

طراحی لیبل مواد غذایی پر استفاده در ایران، یکی از خدمات شبکه چاپ است که در میان تولیدکنندگان و برندهای غذایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لیبل‌ها علاوه‌بر هویت‌بخشیدن به برند محصول، اطلاعات تغذیه‌ای مهمی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که در این زمینه باید اطلاعاتی مانند مقدار کالری محصول در هر وعده غذایی، محتوای قند و کربوهیدرات و سایر نیازهای غذایی آن وجود داشته ‌باشد.
برچسب‌ها می‌توانند با فصل سال مطابقت داشته ‌باشند؛ به‌عنوان مثال اگر در تعطیلات است، می‌توانید از رنگ ها یا تصاویر مرتبط با آن تعطیلات استفاده کنید. برای فصول سال هم همین شکل است؛ اگر در بهار باشید، طرح‌های پاستلی ممکن است تاثیر بیشتری نسبت به رنگ‌های روشن‌تر داشته‌ باشند.
اغلب اوقات درمورد طرح برچسب به‌خوبی فکر نمی‌شود و یک محصول در قفسه باقی می‌ماند؛ چراکه ارزش‌های اصلی محصول به‌طور موثر منتقل نمی‌شود و محصولات با طعم عالی از دست می‌روند. شما تصور کنید اگر در طراحی لیبل زعفران، طراح نتواند درخشندگی و خالص‌بودن زعفران را نشان دهد، محکوم به شکست است که این شکست به‌معنی فروش کمتر در میان سایر رقبا خواهد بود. علاوه‌بر آن، مسئله دیگر، بیان اصالت است، این قضیه در طراحی لیبل عسل، طراحی لیبل روغن کنجد، زیتون و سایر مواد غذایی صدق می‌کند؛ به‌این‌معنی که مشتری محصولی را انتخاب می‌کند که لیبل آن اطلاعات کافی را در اختیارش قرار دهد.

چرا طراحی لیبل مواد غذایی پر استفاده در ایران بسیار مهم است؟

با وجود صدها و هزاران محصول غذایی موجود برای انتخاب در سوپرمارکت محلی‌تان، برچسب‌گذاری شما باید از بین مردم متمایز باشد. هنگامی‌که یک محصول غذایی برای اولین بار راه‌اندازی می‌کنید، لیبل‌های روی محصولات، یکی از معدود سلاح‌هایی است که در برابر برندهای بزرگ دارید و در بیشتر موارد، برای اکثر مصرف‌کنندگانی که تصمیمات خرید خود را می‌گیرند، اولین عامل تعیین‌کننده محسوب می‌شود.
فارغ از نوع محصولات غذایی (غذاهای آماده، میوه، سبزیجات تازه، ماهی و ...) شما می‌توانید تصور کنید که محصول شما در قفسه‌ای قرار خواهد گرفت که اطراف آن را محصولات رقیب احاطه کرده است؛ بنابراین، برچسب محصول شما نه‌تنها باید زیبا به‌نظر برسد، بلکه باید توجه مصرف‌کنندگان را در عرض چند ثانیه جلب کند و او را متقاعد به خرید کند. علاوه‌بر این، تعدادی الزامات قانونی هم برای هر برچسب غذایی وجود دارد، مانند گنجاندن اطلاعات تغذیه‌ای، فهرست مواد تشکیل‌دهنده، دستورالعمل‌های نگه‌داری و ... که باید در حین طراحی لیبل مواد غذایی پر استفاده در ایران به آن توجه کرد.
رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر همگی بخشی از جذابیت برند محصول شما را تشکیل می‌دهند و همه باید به‌درستی در نظر گرفته شوند. این مسئله به جذب مخاطب برای محصول شما کمک می‌کند و به محصول شانس بیشتری برای انتخاب و خرید می‌دهد. بازار هدف شما باید محصول شما را درک کند و تشخیص دهد که برای آن‌ها درنظر گرفته ‌شده‌ است. ظاهر و احساس کلی یک محصول کلید درک آن است، چه محصولی برای کودکان باشد که باید از جانب والدین مورد توجه قرار گیرد یا یک محصول مناسب سالمندان که باید متناسب با شرایط آن‌ها طراحی شود‌.



طراحی و چاپ لیبل موفق ؟



چرا طراحی لیبل شبکه چاپ؟

برخی از ویژگی های طراحی لیبل در مجموعه شبکه چاپ

  • مجهز به آتلیه عکاسی و طراحی حرفه ای
  • سرعت اجرای پروژه
  • طراحی لیبل بر اساس اصول چاپ
  • شیت بندی با استفاده حداکثری از کاغذ
  • قیمت مناسب با متناسب با زمان صرف شده
  • کیفیت اجرایی پروژه

  ارتباط با ما

تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18 ،طبقه 1 ،واحد 4

کارگاه : تهران ، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک 174
 تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه)

کارشناس واتس اپ تلفن تماس